11 Mart 2013 Pazartesi

kavanozlara renk geldi

Geçen gün evde öylece otururken Instagramda görüp beğendiğim bir şeyi yapmaya karar verdim.
Bir arkadaş kavanozlarını oje ile renklendirmişti çok ta hoş olmuştu.Hemen gerekli malzemeleri almak üzere 
dışarı çıktık oğlumla.

MALZEMELER(yandaki resimde görüldüğü üzere)
  • oje (1 şişe ojeyle bir kavanoz oluyor)
  • aseton (bulaştırdığınız yerleri temizlemek  için)


YAPILIŞI; gayet kolay ben kavanozun üzerine  ponponlar yaptım.Ponpon yaparken acele etmeyin biraz kurumasını bekleyin ondan sonra diğer taraflara geçin yoksa akıyor.Kapağını da düz boyadım.Kapağına iki kat oje sürdüm.Ortaya böyle şirin kavanozlar çıktı.



Sevgiyle kalın. . .

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kalip cikararak mi yaptiniz desenleri ? Cok düzgün olmus,ellerinize saglik :)

mutlu dünyam dedi ki...

Tesekkur ederim:)kalip cikarmadan yaptim.boyutlarini goz karari ayarladim