21 Şubat 2013 Perşembe

bizdeki son durum

Tuvalet eğitimimizde 6.günümüzdeyiz.Altına kaçırma durumları minimuma
indi,lakin hala geldiğini söylemiyor.Ben sık sık tuvalete götürüyorum öyle yapıyor.
İlk 3 gün zor geçti.Böyle güzel havalarda hafta sonunu evde geçirmek benim için
çok ama çok zor oldu.Pazartesi günü eşim benim ne durumda olduğumu anlamış olacak ki
öğleden sonra seni gezmeye götüreyim dedi.Ben ilk defa atlamadım,bu halde nasıl gideceğimizi düşündüm
Bir kere bezi çıkardık bir daha takmak istemiyordum .Gözümü kararttım ne olursa olsun dedim.Yanıma
kavanoz aldım sık sık ona çiş yaptırdım.Bir şeyler yeyip fazla takılmadan annemlere geçtik.
Baktım dışarda iyiyiz eve kapanmıyoruz artık.Salı dışarı çıktık,çarşamba evde arkadaş ağırladık.Bugünde
uzun zamandır görüşmediğim arkadaşım Vahide'ye gittik.Çok şükür kazasız atlattık,                                       birde söylemeye başlasa Allah'ın izniyle . . .  Benden bu kadar.. . .
                               Sevgiyle kalın. .  . .

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.