15 Şubat 2013 Cuma

İkea'ya buyrun

Geçen pazartesi kardeşim,annem ve anneannem ile birlikte ikea'ya gittik.
Keremcik hiç sorun çıkarmadı ordan oraya koşturdu durdu.Sağolsun
teyzesi çok ilgilendi keremle bende rahat rahat gezdim .Çok harika şeyler
vardı.Özellikle mutfak eşyaları ve mumlara bayıldım.Ufak tefek bir şeyler aldım.
O kadar mumun arasından bir tane mum seçemeden gelen benden başka kararsız
olamaz herhalde.bu duruma üzülsemde, bir dahaki sefere alırım inşallah diyerek avutuyorum
 kendimi ;) Hazır gitmişken bol bol fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedim.
İkea'dan manzaralar;

Sıra benim aldığım cicilere gelsin;siyah ve mavi olmak üzere pasta tabağı,peçetelik ve küçük bir vazo
Mavi olan tabağım resimde biraz parlamış normalde daha koyu ve daha güzel.Peçeteliği  arkadaşım
Arzu'da görüp çok beğenmiştim,görünce hemen aldım.bu arada bol bol peçete aldım.Onları çekmedim.
İkea maceramız böyle işte.. . .


Hiç yorum yok: