23 Şubat 2013 Cumartesi

yağmurlu bir cumartesi

Geçtiğimiz hafta boyunca sabahları uykulu bir şekilde,az çeşitli kahvaltı sofraları hazırladım.
Eşimde durumun farkında olacak ki ne oldu senin o süslü kahvaltı sofralarına deyip durdu hafta boyunca. . .
O sebeple bugün soframı özene bözene hazırladım.
işte sofram:

Ardından annem ile babam geldi.hep birlikte kahve keyfimizi de yaptık.Onlar gidince Keremciği uyuttum.
Şimdi o uyanmadan postu hazırlama telaşesi yaşıyorum.

An itibarıyla aldığım bir kararı da paylaşmadan edemeyeceğim.Diyete girip kış boyunca aldığım
fazla kilolardan kurtulmaya karar verdim.Ama hangi  diyeti uygulasam bir türlü karar veremedim.
Bunlardan herhangi birini uygulayan var mı acaba?Önerilerinizi bekliyorum.
                                                           Sevgiyle kalın. . .
                                                                                           

Hiç yorum yok: