13 Şubat 2013 Çarşamba

gecikmiş pazar günü postu. . .

Çok sevdiğim arkadaşım Arzu'nun kayınpederinin vefat haberini duyunca bu postu
yayınlayamamıştım,bir türlü içimden gelmemişti. Rabbim mekanını cennet eylesin inşallah . . .
Ölümün ne zaman, nerede ve nasıl geleceği hiç belli olmuyor. Rabbim hepimize hayırlı ölümler
nasip etsin inşallah diyerek postuma geçiyorum.
Bu haftaki pazar kahvaltımızı annemlerde yaptık.Anneannem ve dedemde bizlere eşlik etti.
Geniş ailemizde eksikler olsa da,mutlu bir pazar sabahı geçirdik.
İşte soframız;

Sofra toplanıp,kahveler içilir içilmez annem ile kardeşim Gözde'nin bu yağmurda ne işin var
pazarda demelerine rağmen beylik pazarına doğru yol aldım.Ne yapayım pazar gezmelerini
çok seviyorum.Beylik pazarı yağmur çamur demeyen insanlarla dolup taşıyordu valla. . .
Bakın pazardan neler aldım;
En kısa zamanda bu cicilerle sofra hazırlayacağım inşallah. .  .
                                                                 Sevgiyle kalın. . .  . .

Hiç yorum yok: