18 Şubat 2013 Pazartesi

Bu aralar biz

Kerem'in tuvalet eğitimi başlamış durumdadır.Bugün 3.günümüz Allah yardımcımız olsun.
Canım oğlum 2.5 yaşında,bayadır gözlemliyordum söylemeye hazır gibi geliyordu annesi de
hazır olunca start verdik bakalım kaç günde halledeceğiz bu işi. .  .
Hazırlıklarımızı geçen haftadan yapmaya başladık.Çıtçıtlı badi ve bezlerle vedalaşdık Yerlerine
külot,atlet,alıştırma  külotları ve yatak koruyucu aldık.Zaten lazımlık ve tuvalete konulan o
adaptör vardı.Kısacası her şeyimiz tastamamdı . . .
Ve ilk gün
Sabah kahvaltıdan sonra bezi çıkarıp lazımlığa oturttum a a a a hemende yapıverdi kakasını
Ben ne güzel ya ne kadarda çabuk oldu, ne kolay işmiş moduna girdim.Gayet mutluyum.
Maalesef  mutluluğum kısa sürdü.Sonraki denemelerimiz ilk seferki gibi başarılı olmadı;(
5 dakikada bir çişin geldi mi, kakan var mı oğlum diye soruyorum Kerem ise daha gelmedi
anne deyip salıveriyor altına....
 Bu arada tuvalete oturmakta öyle kolay değil sürekli oyunla gidiliyor.Hangimiz tuvalete önce
koşarsa oynuyoruz.Tuvalet oyuncaklarımız var.Kısacası tuvaleti sevdirme adına aklıma ne
gelirse yapıyorum.
Birde tuvaletteyken veriyorum eline boyama kitabını o boyarken bekliyoruz gelsin kakalar,çişler
ama yok yok. Ne zaman tuvaletten kalkıyor o zaman yapıyor altına:(  :(  :( Ben anlamadım bu işi
sanırım zamanlama hatası yapıyoruz.

2.gün

İlk güne göre daha iyiyiz.Sık sık tuvalete kim hızlı koşacak yarışması yapıyoruz.Her oturuşunda
çişini yapıyor çok şükür.Tuvaletini söylemiyor daha,ben götürdükçe yapıyor götürmediğim zamanlarda
salıveriyor altına.
Şimdilik bu durumdayız.tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olurum.

                                                                               Sevgiyle kalın......

1 yorum:

viverline dedi ki...

bu işler çok zor canım benim kereminom napsın ya nası tutsun oyundayken çişini :))